Plan dnia
Nasz plan dnia nie pozwala nudzić się Państwa pociechom. Ze względu na to, że kładziemy nacisk na rozwijanie indywidualnych talentów i zainteresowań dzieci oraz bierzemy pod uwagę ich zdanie dotyczące tego co chcą robić danego dnia, poniższy plan może w sposób nieznaczny ulec zmianie.
7.00
|
–
|
8.30
|
Powitanie dzieci, swobodna zabawa pod obserwacją opiekunek
|
8.30
|
–
|
8.45
|
Poranna gimnastyka. W ruch idą piłki, piłeczki, koce, materace
|
8.45
|
–
|
9.15
|
Mycie rączek przed posiłkiem, śniadanie, toaleta – sadzanie na nocnikach
|
9.15
|
–
|
10.15
|
Zajęcia wychowawczo-dydaktyczne:
|
poniedziałek
|
Malowanie, rysowanie, poznawanie kolorów, prace plastyczne kształtujące sprawność rączek
|
||
wtorek
|
Gra na instrumentach, ćwiczenia ruchowe przy muzyce
|
||
środa
|
Nauka małego savoir vivre, samodzielności, koleżeństwa. Zachowania społeczne proszę, dziękuję, przepraszam
|
||
czwartek
|
Poznajemy świat za pomocą zmysłów kształcenie dotyku, węchu, smaku, wzroku, słuchu
|
||
piątek
|
Ćwiczenia logopedyczne i oddechowe
|
||
10.15
|
–
|
11.15
|
Spacer, zabawy na placu zabaw, sen w wózeczkach najmłodszych dzieci lub zabawy na kocykach
|
11.15
|
–
|
11.45
|
Mycie rączek przed posiłkiem, obiadek, toaleta – sadzanie na nocnikach
|
11.45
|
–
|
12.15
|
Czytanie bajek, słuchanie wyciszającej muzyki, przygotowanie do snu
|
12.15
|
–
|
14.00
|
Leżakowanie, spanie, odpoczynek (w tym czasie maluszki mają drzemkę lub werandowanie)
|
14.00
|
–
|
14.30
|
Mycie rączek przed posiłkiem, drugie danie, toaleta – sadzanie na nocnikach
|
14.30
|
–
|
15.00
|
Czytanie bajek
|
15.00
|
–
|
16.00
|
Spacer, zabawy na placu zabaw, sen w wózeczkach najmłodszych dzieci lub zabawy na kocykach
|
17.00
|
–
|
17.20
|
Mycie rączek przed posiłkiem, podwieczorek, toaleta – sadzanie na nocnikach
|
17.20
|
–
|
18.00
|
Dowolne zabawy w kącikach zainteresowań. Pożegnanie
|